Naše učešće u kampanji “Ćutanje ni/je zlato”
https://www.instagram.com/p/DO31OOjCDrG/
Da li je ćutanje zlato?
Kampanja “Ćutanje nije zlato” nastala je iz Programa za lidere_rke u oblasti ljudskih prava, koji sprovodi Institut Hartefakt, kroz koji su prošlogodišnje i ovogodišnje alumne kroz niz radionica promišljale i mapirale teme koje smatraju važnim za današnje društvo, svoja iskustva i aktivistički rad. Kampanja nastaje sa ciljem da osnaži pojednice_ke da ne ćute pred nasiljem i prepoznaju značaj progovaranja u borbi protiv istog.
Ovim mini serijalom od pet epizoda, koje se bave: detinjstvom, traumom, krivicom, strahom i progovaranjem, Hartefakt nastavlja aktivnosti u okviru istoimene kampanje, koje su otpočele još u junu, specijalnim igranjem predstave “Kako sam naučila da vozim” i panelom Ćutanje nije zlato posvećenim istoj temi, koji je vodila Iva Parađanin, a na kome su učestvovale: Jovana Markulić (Autonomni ženski centar), psihoterapeutkinja Biljana Petrović i rediteljka predstave Tara Manić.
U kampanji učestvuju i govore alumne programa: Hristina Cvetinčanin Knežević, Ljiljana Todorović Jovanović, Tatjana Jovičić, Katarina Gačević, Dina Bajrektarević, Sara Dojčinović i Teodora Milosavljević. Art direkciju kampanje vodili su Tara Manić i Aleksa Krstić, direktorka fotografije je Tanja Drobnjak, dizajnerka grafika Tamara Tasić, dok je za dizajn zvuka bio zadužen Nikola Erić.